Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
ПРОБЛЕМИ, НАД РОЗВ’ЯЗАННЯМ ЯКИХ ПРАЦЮЮТЬ КЛАСНІ КЕРІВНИКИ
І. ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТИ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
Клас
|
Пізвище, імя, по батькові класного керівника
|
Проблема над якою працює
|
1
|
Смілко Ольга Михайлівна
|
Морально-етичне виховання дітей.
|
2
|
Новікова Наталія Олексіївна
|
Згуртування класного коллективу.
|
3
|
Лимаренко Ірина Ярославівна
|
Прилучення учнів до національної культури.
|
4
|
Пагутяк Світлана Євгенівна
|
Відродження національної свідомості.
|
5
|
Дебеляк Богдана Ярославівна
|
Виховання культури поведінки на традиціях українського народу.
|
6
|
Марчак Світлана Степанівна
|
Виховна система класу, як спосіб організації його життєдіяльності.
|
7
|
Коштура Надія Йосипівна
|
Сім`я і родинне виховання.
|
8
|
Кошіль Оксана Ігорівна
|
Виховання в учнів милосердя, доброти.
|
9
|
Гричук Надія Леонідівна
|
Прилучення учнів до національної культури.
|
10
|
Жолобович Ірина Михайлівна
|
Організація індивідуальної роботи з учнями та батьками.
|
11
|
Живко Галина Богданівна
|
Виховання в учнів почуття дружби і товаришування.
|
ІІ. РОБОТА КОНСУЛЬТПУНКТУ ДЛЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ-ПОЧАТКІВЦІВ
1.
|
Планування виховної роботи.
|
Вересень
|
Кошіль О.І.
|
2.
|
Основні напрямки роботи класни керівників з учнями, схильними о правопорушень.
|
Жовтень
|
Малиш С.П.
|
3.
|
Учнівське самоврядування: суть, завдання і організація.
|
Литстопад
|
Коцур Т.Т.
|
4.
|
Організація та проведення позакласних заходів.
|
Грудень
|
Коцур Т.Т.
|
5.
|
Самореалізація як умова підвищення рівня свідомості особистості.
|
Березень
|
Малиш С.П.
|
ПЛАН
Роботи методичного об`єднання класних керівників Острівського НВК
«ЗШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок» на 2016-2017 н.р.
Проблема над якою працює методичне об`єднання
«Педагогіка співробітництва і проблема демократизації шкільного життя»
І ЗАСІДАННЯ. ВЕРЕСЕНЬ
№
з/п
|
Назва засідання
|
Виконуючі
|
Примітка про виконання
|
1
|
Аналіз роботи ШМО за попередній навчальний рік та визначення напрямків роботи на 2016 – 2017 навчальний рік.
|
Хомишин М.Р.
|
|
2
|
Планування виховної роботи класними керівниками (вимоги до плану та визначення основних питань виховної діяльності).
|
Дебеляк Б.Я.
|
|
3
|
Проведення діагностування серед класних керівників та опрацювання результатів діагностування.
|
Кошіль О.І.
|
|
4
|
Огляд сучасної літератури з питань виховання.
|
Лимаренко І.Я.
|
|
5
|
Затвердження графіка проведення відкритих виховних заходів.
|
Хомишин М.Р.
|
|
ІІ ЗАСІДАННЯ. ЖОВТЕНЬ
№
з/п
|
Назва засідання
|
Виконуючі
|
Примітка про виконання
|
1
|
Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів.
|
Коштура Н.Й.
|
|
2
|
Методологія – навчання про організацію діяльності.
|
Марчак С.С.
|
|
3
|
Основні закономірності роботи з обдарованими дітьми. Основні принципи виховання.
|
Малиш С.П.
|
|
4
|
Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема (виховання в контексті життєтворчості особистості).
|
Жолобович І.М.
|
|
ІІІ ЗАСІДАННЯ. ЛЮТИЙ
№
з/п
|
Назва засідання
|
Виконуючі
|
Примітка про виконання
|
1
|
Поняття про розвиток і формування особистості. Педагогічне управління процесом розвитку особистості.
|
Гречук Н.Л.
|
|
2
|
Форми і методи роботи з обдарованими дітьми.
|
Живко Г.Б.
|
|
3
|
Виховання як життєтворчість – спільна діяльність вихователя і вихованця, спрямована на формування суб’єктивної основи особистості – її свідомості, духовних цінностей, переживань, досвіду.
|
Дебеляк Б.Я.
|
|
ІV ЗАСІДАННЯ. КВІТЕНЬ
№
з/п
|
Назва засідання
|
Виконуючі
|
Примітка про виконання
|
1
|
Роль виховання у розвитку людини і формуванні її особистості.
|
Кошіль О.І.
|
|
2
|
Виховання як процес розвитку особистості
А) Поняття «особистість».
Б) Що формує особистість: спадковість чи середовище?
В) Виховання як процес цілеспрямованого формування та розвитку особистості.
Г) Колектив як соціальний об'єкт управління.
Д) Колектив та розвиток особистості.
|
Коштура Н.Й.
|
|
3
|
Виховна технологія – історія і сучасність
|
Жолобович І.М.
|
|
4
|
Виховна функція навчального закладу.
|
Хомишин М.Р.
|
|
5
|
Громадянське виховання учнів в умовах сучасної сільської школи.
|
Марчак С.С.
|
|
V ЗАСІДАННЯ. ТРАВЕНЬ
№
з/п
|
Назва засідання
|
Виконуючі
|
Примітка про виконання
|
1
|
Людське здоров’я та життя – найбільші цінності.
|
Кошіль О.І.
|
|
2
|
Учнівська молодь: проблеми самореалізації інтелектуального потенціалу.
|
Малиш С.П.
|
|
3
|
Молодь і дозвілля
|
Живко Г.Б.
|
|
4
|
Технологія колективного творчого виховання – формування особистості в процесі роботи на користь інших людей
|
Гречук Н.Л.
|
|
5
|
Звіт динамічних груп про проведену роботу
|
Кошіль О.І.
|
|
|
Календар | « Квітень 2021 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|