Острівський НВК "ЗШ І-ІІІ ступенів - дитячий садок"

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [292]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форми роботи на уроці

 

       Індивідуальна: пари змінного складу.

       Колективна: пари змішаного складу (сильний учить слабшого).

       Фронтальна: за рівнем розвитку інтелекту.

       Групова: за психофізичними особливостями (координатор, виконавець, скептик, раціоналізатор).

Навчальні лекції:

  1. Проблемна лекція, в якій моделюються протиріччя реального життя через їх подання в теоретичних концепціях. Головна мета такої лекції – начебто самостійне придбання знань учнями.
  2. Лекція-візуалізація:  основний зміст  представлений в образній формі (в малюнках, графіках, схемах тощо). Візуалізація виступає тут як спосіб інформації за допомогою різних знакових систем.
  3. Лекція вдвох представляє собою роботу двох учителів (вчителя та учня), які читають лекцію на одну тему і взаємодіють на проблемно-організаційному матеріалі як між собою, так і з учнями. Проблематизація відбувається за рахунок форми  і  змісту.
  4. Лекція-прес-конференція: зміст оформлено за запитом (запитаннями) учнів із залученням декількох учителів.
  5. Лекція-консультація близька до лекції-прес-конференції. Розходження – запрошений (грамотний фахівець) недостатньо  володіє методами педагогічної діяльності. Консультування через лекцію дає змогу активізувати увагу учнів і використовувати професіоналізм лектора.
  6. Лекція-провокація (або лекція з запланованими помилками) формує вміння учнів оперативно аналізувати, орієнтуватися в інформації й оцінювати її. Може бути використана як метод „живої ситуації”.
  7. Лекція-діалог: зміст подано через серію запитань, на які учень повинен відповідати безпосередньо в процесі лекції. До цього типу належить лекція із застосуванням техніки зворотного зв’язку, а також програмована лекція-консультація.
  8. Лекція із застосуванням ігрових методів (методи мозкової атаки, методи конкретних ситуацій, тощо): школярі самостійно формулюють проблему і намагаються її вирішити.

Шкільна лекція доцільна: в разі вивчення нового матеріалу, мало або зовсім не пов’язаного з попереднім; у разі узагальнення різних розділів пройденого навчального матеріалу; наприкінці вивчення теми; під час повідомлення учням знань про практичне застосування вивчених закономірностей; у процесі виведення складних закономірностей; під час вивчення матеріалу проблемного характеру; в процесі вивчення тем, де особливо необхідні міжпредметні зв’язки.

Умовами ефективного проведення лекції є:

  • чітке продумування й повідомлення слухачам плану лекції;

логічно стрункий і послідовний виклад усіх пунктів плану з висновками після кожного з них.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2021
Створити безкоштовний сайт на uCoz