Острівський НВК "ЗШ І-ІІІ ступенів - дитячий садок"

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [292]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Усе – отрута, усе – ліки; і те й інше визначає доза.
Парацельс
Турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя,
від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд,
розумовий розвиток, міцність знань, віра у свої сили.
В.О.Сухомлинський
 
Термін "інтернет-залежність" вперше був запропонований американським лікарем Голдбергом. Під цим поняттям він розумів непереборний потяг до Інтернету, що характеризується "згубною дією на побутову, навчальну, соціальну, робочу, сімейну, фінансову сфери діяльності". За ступенем відходу від реальності інтернет-залежність вельми нагадує потяг до наркотиків, алкоголю, азартних ігор.
Численні  дослідження показали, що інтернет-залежні є низько адаптивними та сором’язливими, що заважає їм знаходити близьких людей і налагоджувати тісні довірливі взаємовідносини як з ровесниками, так і з дорослими. Можливо, що задоволення їх потреб в підтримці, похвалі, спілкуванні зміщується з рамок повсякденного життя до життя віртуального. Також і самооцінка в них суттєво нижча, ніж в здорових підлітків. Відомо, що за такою низькою самооцінкою можуть ховатись два психологічних явища: справжня невпевненість в собі (як правило – почуття неповноцінності) і захисна невпевненість, коли людина переконує сама себе, що в неї, наприклад, відсутні здібності і т.п. Захисна невпевненість дозволяє не докладати ніяких зусиль для адаптації до нових соціальних умов. І як результат, саме фактор одинокості є найбільш небезпечним прогнозуючим фактором розвитку інтернет-залежності.

Норми часу перебування дітей за комп’ютером
З метою запобігання виникненню залежності існують часові норми перебування за комп’ютером для дітей різного віку:
Неперервне перебування:               Протягом тижня:
1-2 клас    – 10 хв.                1 клас          – 30-45 хв.
3-5 клас    – 15 хв.                2-3 класи     – 2 години
6-7 клас    – 20 хв.                4-6 класи     – 2 години
8-10 клас  – 30 хв.                 7-9 класи     – 2,5 години
                            10-11 класи  – 7 годин
Але не більше 1 години на добу для учнів 2 – 11 класів.

 

Безпека дітей в Інтернеті         
«Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі»
Листи:
Лист МОН України № 1/9–768 від 06.11.09 «Про захист дітей та молоді від негативних інформаційних впливів«
Лист МОН України № 1/9-916. від 28.12.09 «Про проведення дня безпечного Інтернету»
Лист МОН України № 1/9-815. від 11.11.10 «Про проведення конкурсу «Онляндія в моїй школі»

Спеціалізовані веб-ресурси:
•    http://www.onlandia.org.ua
•    http://www.microsoft.com/ukraine/athome/security/children/default.mspx
•    http://www.nachalka.com/bezopasnost

Програмне забезпечення  для блокування небажаної інформації на сайтах:
•    TMeter
•    Traffic Inspector для школы
•    Windows Live 2011
•    KinderGate Родительский Контроль
•    Norton Add-on Pack
•    Kaspersky Internet Security 2011
•    Один дома
•    Интернет Цензор

 

 

 

Підлітки є найбільш уразливими щодо виникнення інтернет-залежності, бо їх психіка ще формується. Тому учня, що залежить від комп`ютера можна відрізнити відразу. Він звернений усередину себе, не помічає або ігнорує зовнішні події, погано адаптується до реального життя.
Профілактика комп'ютерної та інтернет-залежності і серед підлітків в роботі класного керівника полягає, насамперед, у підвищенні інтересу до різних сфер сучасного дозвілля, передбачає проведення бесід, дискусій, демонстрацію фільмів, участь в акціях, які напрямлені на роз'яснення поняття «комп'ютерна залежність», визначення причин її виникнення, ознак прояву і способів боротьби.
Проблема організації підліткового дозвілля особливо гостро стоїть в даний час, оскільки сучасна дитина, підліток дорослішає, розвивається в напруженій соціальній обстановці.
Найважливішим кроком на шляху подолання комп’ютерної та інших видів залежності є визнання проблеми й активна потреба в здоровішому способі життя. Визначити залежність дитини від комп'ютера можна за допомогою спеціальних тестів, які допоможуть вчителю визначити залежність у дитини, або те, що може спонукати її до цього. Також за допомогою тестів може виявитись те, на що потрібно звернути увагу.
Психологічна допомога вчителя повинна бути спрямована на поліпшення взаємин із однолітками, навчанню саморегуляції й умінню справлятися із труднощами, вихованню вольових якостей, підвищенню самооцінки, формуванню нових життєвих захоплень.

 Найважливішим етапом профілактики комп'ютерної залежності це залучення учнів в процеси, не пов'язані з комп'ютерами, щоб електронні процеси не стали заміною реальності. Необхідно показати дітям, що існує маса цікавих розваг, крім комп'ютера.
Потрібно навчити дитину ставитися до комп’ютера як до технічного пристрою, за допомогою якого можливо отримати знання і навички, а не як до засобу отримання емоцій.
Класний керівник повинен постійно проявляти увагу і сприяти розвитку інтересів і схильностей своїх учнів, залучати до групової роботи.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2021
Створити безкоштовний сайт на uCoz